Atsushi Inab از استودیوی Platinum Games به تازگی گفته است که Bayonetta 2 بدون نینتندو ساخته نمی شد.او در صحبت با Polygon در همایش TGS 2012 گفته است که نینتندو یک ناشر قدرتمندی بود که ما برای ساخت بازی به دنبال آن بودیم.همچنین او در جواب سوالی که می پرسید آیا این بازی بدون نینتندو ساخته نمی شد؟

Bayonetta 2


گفت بله و ادامه داد که : ما به این مسئله به عنوان تغییر در پلتفرم نگاه نمیکنیم, ما به دنبال یک شریک برای ساخت بایونتا ۲ بودییم که نینتندو همان شریک قدرتمندی بود که ما خواهیم توانست با هم بایونتا ۲ را بسازیم.

و در نتیجه پلتفرم مقصد این بازی Wii U شد.

همچنین Inab گفت که طرفداران نباید نگران تاثیرات وی یو بر هسته ی گیم پلی بایونتا ۲ باشند.

ما اساس بازی های خود را بر روی PC می سازیم, بنابراین تغییرات سخت افزاری هیچ تاثیری بر بازی های ما ندارد. همچنین ما در حال حاضر در حال ساخت انجین خودمان برای کار بر روی بازی های چند پلتفرمی هستیم.

او ادامه می دهد که : به خاطر گیم پد های وی یو , ما زمان زیادی را فکر کردیم تا چگونه از این ویژگی متمایز بهره ببریم. تفاوت هایی در بخش طراحی بازی وجود دارند اما از رویارویی با چالش هایی که در ساخت بازی برای سخت افزار جدید ایجاد می شود لذت می بریم.

در نهایت او جزئییات بیشتری رو در مورد گیم پلی و داستان بازی فاش نکرد. او تنها از طرفداران خواست که از قدرت تخیل و تصور خود در این مدت تا اطلاعات جدید اعلام شود استفاده کنند.